Hoe werkt het? (zakelijk)

Wij hebben dit proces zo makkelijk en duidelijk mogelijk gehouden.
Bent u nieuw of onervaren m.b.t AV licht/geluidstechniek, dan adviseren wij u uiteraard graag om zo tot de juiste samenstelling te komen.

Ook hebben wij (op afspraak) een demoruimte beschikbaar zodat u verschillende producten kunt vergelijken of beluisteren.

Hoe werkt het?! (Zakelijk met kvk inschrijving)

1: Stel de gewenste producten samen, dit mogen er meerdere zijn uit verschillende categorieën.
Staat het product niet in de shop of andere wensen? Contacteer ons dan per email of telefoon om dit met u samen te stellen.

2: U ontvangt van ons een lease voorstel mbt de materialen welke u heeft aangevraagd samen met de algemene voorwaarden.
In dit traject kunt u ook kiezen voor eventuele accessoires.

3: Wij doen een BKR check op uw Kvk bedrijfsgegevens.

4: U ontvangt van ons een definitief lease voorstel samen met het maandtermijn dat u moet voldoen (standaard gebaseerd op 48 maanden, de prijzen in de shop zijn gebaseerd op 48 maanden. Indien u dit langer of korter wenst kunt u dit aangeven).

5: U tekent de overeenkomst (dit kan makkelijk en snel digitaal).

6: Levering van materialen, deze kunnen worden opgehaald of worden verzonden.

7: Onze zakelijke lease is gebaseerd op ‘operational lease‘, na einde looptijd heeft u de optie om tegen een laag percentage van de aanschafwaarde de materialen over te nemen.

Deze overnamesom na einde looptijd is 4% gebaseerd op de aanschafwaarde bij 48 maanden en 3% bij 60 maanden. Deze overnamesom vermelden wij u al transparant bij uw aanvraag, deze overname som is na einde looptijd niet verplicht. 

De producten dienen gedurende looptijd verzekerd te zijn dmv een inboedel verzekering. Wanneer u dit niet heeft kunt u de producten via ons verzekeren.

U mag, naast het indienen binnen onze shop, uw aanvraag samen met de benodigde materialen en gegevens ook mailen: Stuur een mail